sunnuntai 8. elokuuta 2010

Hello!

Moikka!! Nyt paasen kirjottelee vahan Amerikan kuulumisia! :) Taal on ollu tosi siistii, vaikkakin oon vasta ollu kolme paivaa. Perhe on ihana ja koti on kiva, oon jo paassy aika hyvin kotiutuu. Mul ois niin paljon juttui kerrottavana etten tiia mista alottaa haha :D
Tanaan oltiin kuuntelemas bandia soittamassa yhel viinitilalla ja oli super hauskaa! Paasin soittaa bangoja ja  ''edustaa'' Suomea! :D Naa ihmiset on tosi mukavia ja rentoja. Naiden koira Harley on aivan yli ihana ja niiin hassu, oon ihan rakastunu siihen! Mun host sisko soittaa kitaraa ja laulaa ja voin kertoo et se on todella todella hyva! Eilen oltiin yksilla festivaaleilla ja Taylor esiinty siella ja se oli ihan MAHTAVA! :) oon kans ite nyt ihan innostunu kitaransoitosta!
Taal on tooosi kuuma!!
Nyt on mentava syomaan, kirjottelen lisaa ku ehin!!

See you guys!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti