tiistai 4. tammikuuta 2011

last day in the USA

This is going to be my last post because I'm leaving tomorrow... Nyt oon koululla, vikaa paivaa. Tal hetkel mul ei oo tuntia ni tulin kirjastoon hengaamaan hetkeks. Tosi sekavat fiilikset, oon samalla surullinen ku pitaa lahtee ja hyvastella kaikki kaverit ( i hate saying good-byes ;( ) mut samalla ihanaa tulla taas kotiin :) Pakkasin eilen ja huhu miten paljon mul on tavaraa... Ekstra matkalaukku tulee messiin plus postissa pitaa lahettaa loput tavarat hehe. No mut taa on once in a lifetime experience niin..! :D
Pidin laksiaiset sunnuntaina ja oli ihan mahtavaa, i love these people so much <3 Paikalle tuli ehka about noin 25-30 henkea ja chillailtiin, syotiin, kuunneltiin musaa... Ihmiset myos allekirjotti mun t-paidan ja sellasin poytaliinan, jonka Rendy (perhetuttu) oli tehny mulle! Rendy myos anto mulle maailman hienoimmat converset!!! Ne oli alunperin valkoset mutta Rendy maalas ne USA lipun vareilla!!!! Ihan sika IHANAAAAAT! :))
Aina ku miettiin taakse pain ajassa ni tuntuu et aika ois menny kauheen nopeesti.. Vaik niinhan se menee mut jossei tartu hetkeen ni se menee viela nopeammin. Joten even if im sad leaving, at the same I knew it will be happen so I just have to suck it up. And I wanna come back asap!! =)
Tears and laughs, hugs and kisses, friends and family...my life <3
Peace. Suomessa nahdaan rakkaat!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti