perjantai 22. lokakuuta 2010

Im so happy!

Viime kerrasta on taas kulunut jonki aikaa... Eilen oli vika home meet (uinnista puhun) niin sen kunniaksi kisojen jalkeen oli senior night eli mun lisaks kolme tyttoa saatiin lahjoja ja upee kakku!! Siin oli meijan seuran kuva ja kirjoitettu ''We will all miss you girls'' awww :)) saatiin myos valkoset uimalakit jotka kaikki allekirjotti! SENIOR NIGHT WAS AMAZING!!! Oon vielakin hymy korvissa, se oli vaan niiin awesome :) wiii i was happy! Kaiken lisaks eilen oli huippu paiva koska sain tietaa mun bilsan kokeen arvosanan ja en feilannu (kuten viimeks) :D! Paasin jopa ihan kunnialla lapi.. B+!! 
Tuun olee sad ku uintiseason loppuu marraskuun puolessa valissa.

Tanaan koulun jalkeen lahen YFU-jarjeston viikonlopulle. Mennaan Six flags huvipuistoon lauantaina ja sunnutaina on sitten jonkinlainen orientation :) Taa on siis kaikille vaihtareille, jotka on taalta alueelta. Kuulemma suomalainenkin joukossa! :) 

Oon jo tottunut koulusysteemiin yms, muistan kuinka alussa olin hukassa ja kaikki tuntu ''hassulta'' mut nykyaan se on ihan normaalia! Muistan, kuinka en saanu mun lokeroa auki.. haha :D Nykyaan se sujuu jo ihan helposti hehe, ei siin oo mitaan sen vaikeempaa haha.

Ens viikonloppus Halloweeeeeen! :) 

nyt takas hissan tunnille! Paasin muuten hissan luokan hall of fame seinalle, koska sain yli 90% mun hissan kokeessa, 96% ;) 

See ya! 


2 kommenttia:

  1. hullu!! sait 96% hissan kokeesta!!! mä oon ihan surkee siinä :DD mut kuulostaa et sulla menee ihan sika hyvin!!

    VastaaPoista
  2. haha :D mut hei oliks sulla constitution test vai joku muu?

    VastaaPoista